miercuri, 1 decembrie 2010

A venit şi luna decembrie..Intotdeauna am simţit o emoţie specială în luna asta, poate e din cauza sărbătorilor sau poate pentru că este ultima lună din an şi mă gândesc la tot ce mi s-a întâmplat de-a lungul anului. Cert este că îmi place luna decembrie pentru atmosfera care se crează de sărbători...dar, nu îmi place frigul. 
Sper ca luna asta să fie plină de bucurie şi fericire. 
Decembrie, bine ai venit!

Español

Diciembre ya llego...Siempre he sentido una emoción especial en este mes, quizás por el Navidad o talvez porque es el ultimo mes del año y estoy pensando y recordando todo lo que me paso este año. Lo cierto es que me gusta el mes Diciembre por al ambiente que se esta creando alrededor..pero, nu me gusta el frio.
Espero que este mes sea lleno de felicidad y alegria.
Seas bienvenido, Diciembre!!



4 comentarii: